- Hirdetés -

- Hirdetés -

5 lépés az ügyfelek elégedettsége felé, kiskereskedelmi beszállítók számára

- Hirdetés -

Chris Hoffmeister, a Hub Group accounting alelnöke szerint a következő tevékenységek végrehajtása segíthet abban, hogy vállalkozása alkalmazkodjon a fogyasztói viselkedésváltásokhoz, az omnichannel teljesítési igényekhez és a szigorúbb szállítási szabványokhoz.

A kiskereskedelem folyamatos fejlődése olyan piaci viszonyokat eredményezett, ami új, nagyobb pontosságú megoldásokat igényel. Hogy jobban felkészíthesse vállalatát az előtte álló útra, íme, öt lépés, amellyel sikeresen pozicionálható az ellátási lánc a piaci volatilitás hatásai ellenére is.

  1. Ellenálló hálózat az omnichannel fulfillment támogatásához

Amint a kiskereskedők bővítik a vásárlási csatornákat, és olyan kreatív megoldásokat alkalmaznak, mint a „click and collect” (vedd és vidd) szolgáltatások az ügyfelek számára, az ellátási lánc elkerülhetetlenül összetettebbé válik. Ahogyan a kiskereskedelmi vállalkozóknak, úgy a logisztikai vállalatvezetőknek meg kell győződniük arról, hogy a megrendelést valóban továbbították és teljesítették, és arról is, hogy megfelel-e az ügyfél igényeinek. A fejlett adatelemzés és a valós idejű ellátási lánc monitorozására szolgáló technológiák alkalmazása elengedhetetlen a végpontok közötti összeköttetés hatékony kezeléséhez.

  1. A kiskereskedelmi megfelelés

A megfelelőségi követelmények attól függően változnak, hogy melyik kiskereskedővel folytatjuk az üzleti tevékenységét. A címkézésről, a csomagcédulákról és a kézbesítési ablakokról általában a kiskereskedő dönt, ezért a beszállítók számára fontos, hogy megértsék az e követelmények betartásához szükséges dinamikát. Ezeknek a megfelelőségi előírásoknak az elsajátítása nemcsak megvédi a vállalatot a költséges visszaterhelésektől, de a kiskereskedelmi ügyfelek is előnyben részesítik azokat a szállítókat, akik rugalmasak, és akikre mindig számíthatnak.

  1. A teljes logisztikai folyamat legyen átlátható

A lehető leghatékonyabb működés eléréséhez először is átláthatóságra van szükség, méghozzá a teljes ellátási láncban. Ez például egy GPS-kompatibilis konténerparkkal valósítható meg, amelyet egy átfogó raktárkezelő rendszer (WMS) és szállításirányítási rendszer (TMS) támogat. Az ilyen technológiákkal könnyen ellenőrzés alatt tartható a készlet, és elősegítik a kereslet előrejelzését is. Így megbizonyosodhatunk arról, hogy megfelelő összeg áll-e rendelkezésre a kiskereskedelmi megrendelések gyors teljesítéséhez.

  1. A fókusz legyen a megfelelő KPI-okon

Fontos megérteni, hogy a márkánk hogyan illeszkedik az adott kiskereskedőhöz. Koncentráljunk azokra a mutatókra, amelyek a rendszer egésze számára előnyösek. Ilyenek lehetnek például a kapacitáskihasználás, a sebesség, a mozgás és az időbeni teljesítmény. Más szavakkal, bizonyítsa, hogy ért a kategóriához, azáltal, hogy értéket ad a kiskereskedőnek, így elősegíti üzleti tevékenységük közös fejlődését is.

  1. Folyamatos fejlesztés

A fejlesztés mindig a megfelelő adatok begyűjtésével és elemzésével kezdődik – és tulajdonképpen ez teszi ki a fejlesztés nagyobb részét. A legújabb logisztikai technológiák integrálása az ellátási láncba alapos folyamatelemzést kíván, de ha ezt sikerül megoldani, fejlett tranzitmodellezési képességeket hozhat létre az ellátási lánc működésének további finomítása érdekében. Értékelje az iparágat megváltoztató megoldásokat a www.hubgroup.com címen, vagy vegye fel a kapcsolatot a Hub Group képviselőjével.

A cikk eredetileg a NEW technology 5. számában jelent meg. Ha tetszett, fizess elő és tájékozódj okosan, velünk!

Hegyi Heni, NEW technology magazin

Akár ez is tetszhet