- Hirdetés -

- Hirdetés -

A Continental 150 óra kerékpáron kihívása

- Hirdetés -

Nagy Zoltán, a Continental budapesti munkatársa két fontos célt tűzött ki a zászlajára. A tavaly 150 éves évfordulóját ünneplő német technológiai vállalat hazai lokációit érintő, 150 órányi kerékpározással kívánja felhívni a figyelmet az egészséges életvitel és környezettudatos életmód fontosságára.

A technológiai vállalat budapesti munkatársának sportolói aktivitása hosszú múltra nyúlik vissza, többek között a Tour de Pécs, Mecsek kupa, Gemenc kupa, Csillebérci 24 órás MTB verseny, illetve a Velencei-tó Tízszer kihívásokat is több alkalommal teljesítette.

Az egészségtudatos életmódot folytató Nagy Zoltán úgy döntött, hogy ezúttal a Continental színeiben, saját kollégáit is motiválva indul el egy közel egy hetes biciklis túrára. A május 2- án induló kerékpáros kihívás során érinteni fogja a Continetnal hazai vállalatait Vácon, Budaörsön, Veszprémben, Szegeden, Makón, Nyíregyházán, illetve Budapesten. „Az életem meghatározó része a testmozgás, erre, és az egészségtudatos életmód fontosságára igyekszem minél több ember, különösen a környezetemben élők figyelmét felhívni.

Nagy örömöt jelent számomra, hogy munkahelyem, a Continental a partnerem ebben, hiszen a cég stratégiájában is meghatározó pillér a fenntarthatóság emberi és környezetvédelmi területe is. Bízom benne, hogy minél több munkatársunk csatlakozni fog hozzám a 150 órás kerékpározás valamely szakaszán” – mondta el Nagy Zoltán.

A Continental környezetvédelmi stratégiájának legfőbb törekvése, hogy a vállalat teljes értékláncát 100%-ban karbonsemlegessé tegye, így kiemelt fontosságúnak tartanak minden ehhez kapcsolódó szemléletformáló akciót. „A környezettudatosság és a fenntartható működés a vállalatunk stratégiájának meghatározó eleme, emellett az egymásért való munka az egyik vállalati értékünk.

Ez a kerékpáros kihívás nagyon jól illeszkedik abba a szemléletformálásba és aktivizációba, melynek segítségével a Continental magyarországi munkatársai fenntarthatóság központú gondolkodással teremtenek értéket a vállalatunk számára. Minden munkatársamat biztatom, hogy csatlakozzanak Nagy Zoltánhoz a közel egy hetes kihívás során” – tette hozzá Hornyacsek Zoltán, a Continental országos vállalati kommunikációs vezetője és a hazai Continental Csoport fenntarthatóságért felelős szponzora.

Continental

Akár ez is tetszhet