A DHL Supply Chain 2022-ben a világ logisztikai szolgáltatóinak körében ismét vezető besorolást kapott

A DHL Supply Chain, a Deutsche Post DHL Group szerződéses logisztikai szakértője 2022-ben a Gartner Magic Quadrant Third-Party jelentése alapján, 7. alkalommal kapott vezető besorolást a logisztikai szolgáltatók körében[1]. A Gartner vezető kutató és tanácsadó vállalat évente értékeli a logisztikai szolgáltatókat világszerte, jövőbeli stratégiájuk teljessége és annak megvalósításában való képességük alapján. Négy csoport egyikébe helyezik el a vállalatokat: a speciális piaci igényeket kielégítő, a jövő trendjeit diktáló, a kihívásokat kereső és a vezető szerepet betöltő kategóriákba. Ebben az évben a DHL két részlegét együtt vették figyelembe a kutatásban, a DHL Supply Chain-t és a DHL Global Forwarding-ot.

Oscar de Bok, a DHL Supply Chain vezérigazgatója kiemelte, hogy miben látja a DHL erősségeit: “Az e-kereskedelem és az online értékesítés ugrásszerű növekedésével a világjárvány idején, valamint a különböző globális kereskedelmi útvonalakon a közelmúltban tapasztalható bizonytalanságok miatt az ügyfélközpontúságra és az agilis logisztikai szolgáltatásokra való összpontosításunk fontosabb, mint valaha. Logisztikai szolgáltatásaink és ellátási lánc portfóliónk ismertsége exponenciálisan nőtt az iparági bennfenteseken túl a nagyközönség felé is. A Gartner meghatározása szerint “a vezetők jól teljesítik jelenlegi elképzeléseiket, és jó pozícióban vannak a jövő szempontjából”. Úgy véljük, hogy ezt a világszerte dolgozó 170.000 DHL Supply Chain alkalmazottunk érdemelte ki, akik szó szerint mindent megtettek azért, hogy szembenézzek az ellátási lánc korlátaival, és segítsenek feloldani azokat, amelyekkel ügyfeleink világszerte szembesültek. Véleményünk szerint az, hogy a Gartner jelentésében már hetedszer kerültünk vezető kategóriába, jól mutatja, hogy a DHL minden divíziója milyen megbízható és értékes szolgáltatásokat nyújt a különböző iparágaknak.”

“Csak az e-kereskedelmi ágazatunkban a közelmúltban elért több mint 23%-os éves növekedés mutatja, hogy szolgáltatási portfóliónknak ezen része milyen gyorsan fejlődik. Ahhoz, hogy sikeresen részt vegyünk az e-fulfillment szektorban, hatékonyan kezeljük a visszárukat és támogassuk ügyfeleinket a különböző iparágakban ebben a gyorsan növekvő piaci szegmensben, tökéletesen összehangolt ellátási lánc menedzsmentre van szükség. A motivált munkatársak, kiegészítve és támogatva stabil és kereskedelmi szempontokból is jól működő digitalizációs folyamatinkkal, kulcsfontosságúnak bizonyultak. Ez az, ami megkülönböztet minket a versenytársaktól a piacon. Az eredményeket annak köszönhetjük, hogy ragaszkodunk a stratégiai ’útitervünkhöz’. Legyen szó akár az új technológiák széles körű, kereskedelmi célú bevezetéséről a raktározási és szállítási üzletágunkban, vagy akár bevált folyamatainkról, amelynek célja, hogy segítsük ügyfeleinket a saját, társadalomra is kiható céljaik és felelősségvállalásuk elérésében.” – hangsúlyozza Patrick Kelleher, a DHL Supply Chain globális fejlesztési igazgatója.

- Hirdetés -

Kemény Zoltán, a DHL Supply Chain Magyarország Kft. ügyvezetője kiemelte, hogy „a Gartner 2022-es jelentése újból megerősít minket abban, hogy jó úton járunk a vevőink professzionális kiszolgálásában. Stabil, egységes operációs folyamataink, digitalizációs törekvéseink, jövőbe mutató fejlesztéseink jó alapot adnak a gyorsan változó piaci környezet és vevői igények pontos kiszolgálásához. Ezáltal meglévő ügyfeleink növekedését a legújabb iparági fejlesztésekkel tudjuk támogatni, új ügyfeleink pedig biztosak lehetnek abban, hogy hosszú távon megbízható, a jövőt alakító partnerre találnak a DHL Supply Chain-ben.”

[1] Gartner, “Magic Quadrant for Third-Party Logistics, Worldwide”, Susan Boylan, et al, 23 May 2022

DHL / Okosipar.hu

Akár ez is tetszhet