A Xerox bejelentette a CareAR Software Business megalakulását

Az új CareAR Service Experience Management Platformot 700 millió dollárra értékelték a ServiceNow 10 millió dolláros befektetése után.

A Xerox Holdings Corporation bejelentette a CareAR, A Xerox Company megalakulását, amely a CareAR, Inc., DocuShare® és XMPie cégeket egy vállalat, a CareAR Holdings alatt egyesíti. A CareAR 700 millió dolláros befeketés utáni értékelést kapott a ServiceNow, digital workflow-val foglalkozó vezető vállalat 10 millió dolláros részvénybefektetése után.

A CareAR-t Steve Bandrowczak, a Xerox elnöke és műveleti igazgatója, valamint Sam Waicberg, a Care, Inc. eredeti alapítója fogja vezetni, előbbi, mint a CareAR elnöke, utóbbi a cég elnök-vezérigazgatójaként.

- Hirdetés -

Mostantól a DocuShare tartalom menedzsment rendszerének, az XMPie cross-media platformjának és a Xerox PARC Alto AI mesterséges intelligencia motorjának ötvözésével egy kibővített CareAR szervízélmény platform fogja támogatni a szervíz csapatokat vizuális eszközökkel és adatokkal, annak érdekében, hogy folyamatosan magas színvonalú szolgáltatási élményt tudjanak nyújtani a szervízelést végző munkatársaknak és a végfelhasználóknak, miközben csökkentik a szolgáltatók működési költségeit és üvegházhatású gázok kibocsátását.

Az új CareAR® platform gerince a Xerox – még év elején bejelentett – CareAR, Inc. felvásárlásával megszerzett kiterjesztett valóság technológiája, amely a ServiceNow® Field Service Management rendszer integrálásával lehetővé teszi a szervízmunkatársaknak, hogy tapasztalt technikusok tudását vegyék igénybe élőben, kiterjesztett valóság segítségével.

A vállalat kiterjesztett valóság technológiája olyan fontos fenntarthatósági és munkaerő kihívásokat old meg, mint többek között:

  • a támogató munkaerő vizuális eszközökhöz és adatokhoz való hozzáférésének biztosítása
  • a tehetséges munkaerővel kapcsolatos problémák megoldása, elsősorban a nyugdíjba menő munkaerővel összefüggésben

A CareAR ugyanis segít a tapasztalt alkalmazottak idejének kihasználásában, optimalizálásában, és lehetővé teszi a kevésbé tapasztalt munkavállalók számára, hogy a már összegyűjtött ismereteket hívjanak segítségül.

  • a szervizes munkatársak fenntarthatósági és társadalmi felelősségvállalási céljainak támogatása

azzal, hogy a CareAR lehetővé teszi a megelőző és a karbantartáson alapuló műveletek távoli elvégzését, csökkenti a szervízzel foglalkozó szervezetek szén-dioxid-kibocsátást.

„A Xerox úgy pozícionálta a CareAR-t, hogy a szervízelést nyújtó iparágaknak szükséges szolgáltatásokat nyújtson, valós idejű instrukciókkal, vizuális eszközökkel, adatokhoz való hozzáféréssel, mindezt prediktív mesterséges intelligencia vezérlésével” – mondta John Visentin, a Xerox alelnöke és vezérigazgatója.  „Egy a digitálisan natív munkaerő igényeire szabott platform létrehozásával és a ServiceNow befektetésének köszönhetően, úgy gondoljuk, hogy a CareAR fogja meghatározni és kiteljesíteni a szervízélmény-menedzsment kategóriáját, akkor kavarva fel az iparági állóvizet, amikor a leginkább szükségük van rá.”

„Ügyfeleinknek soha nem volt még ennyire sürgősen szükségük olyan munkafolyamatokra, amelyek nagyobb működési hatékonyságot, jobb ügyfél- és ökológiai eredményeket, valamint nagyobb biztonságot nyújtanak” – mondta John Ball, a ServiceNow ügyfél-munkafolyamatokért felelős alelnöke. „Befektetésünk tükrözi azt a meggyőződésünket, hogy a CareAR képes világszínvonalú, vállalati szintű kiterjesztett valóságot nyújtani. Azok az ügyfelek, akik a CareAR kiterjesztett valóságát használják a ServiceNow platformján keresztül, jobban meg tudják oldani a problémákat távolról, felgyorsítják a probléma megoldását, és csökkentik a drága helyszíni kiszállások szükségességét, ami jelentősen visszaveti a szén-dioxid-kibocsátást. Együtt erőteljes vállalati szervízélményt nyújtunk a munka új világához.”

Xerox

- Hirdetés -

- Hirdetés -

Akár ez is tetszhet