- Hirdetés -

- Hirdetés -

CSR és kommunikációs díjakat nyert a Knorr-Bremse Budapest

A vasúti fékrendszereket fejlesztő és gyártó Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft. társadalmi felelősségvállalási és HR-kommunikációs díjakat nyert el. A HRKOMM Award 2023 versenyen a HR Excellence fődíjat és három további nívós elismerést gyűjtött be, a CSR Hungary pedig három kategóriában is a vállalatnak ítélte a CSR Hungary Díj 2023 védjegyet.

Az iparágában piacvezető világcég, a Knorr-Bremse vállalati stratégiájának alapvető alkotóeleme a felelősségteljes és fenntartható működés, amely az innovatív és környezetkímélő termékek gyártásától a munkatársakért és a közösségekért vállalat felelősségvállalásig terjed. A vállalat nemcsak a társadalmi felelősségvállalási programok támogatására, hanem a munkatársak aktív bevonására is nagy hangsúlyt fektet, ezen törekvését ismerte el mind a két pályázat szakmai zsűrije, s így összesen hat díjjal tüntették ki a társadalmi felelősségvállalási és közösségépítő tevékenységét.

A HR Excellence a HRKOMM Award, Magyarország egyik legrangosabb vállalati kommunikációs versenyének fődíja, amelyet ebben az évben a vasúti fékrendszereket fejlesztő és gyártó vállalat vehetett át. A fődíj mellé két másik elismerést is begyűjtöttek.

- Hirdetés -

- Hirdetés -

A társadalmi felelősségvállalás kategóriában az aranyérmet vitte el a Knorr-Bremse Budapest „Robotokkal a jövő mérnökeiért” című pályázatával, amelynek keretében eddig több mint 250 általános iskolás diákot vezetett be játékos módon a programozás világába. A diákok robotok programozásán keresztül sajátíthatják el az analitikus gondolkodás és a problémamegoldás alapvető lépéseit és ezzel betekintést nyerhetnek a mérnöki gondolkodásmódba is.

Emellett a közösségépítő megoldás kategóriában a zsűri a vállalat „Bemelegítés” elnevezésű kampányát ezüst díjjal és különdíjjal is jutalmazta. A program 600-nál is több munkatársat mozgatott meg a vállalati Sportnapot megelőzően, és a sportolás népszerűsítése mellett a csapatépítést is elősegítette. A zsűri külön kiemelte, hogy a program a kampány minden dolgozói csoport körében nagy aktivitást váltott ki.

A CSR Hungary a vállalati felelősség és fenntarthatóság erősítésére irányuló kezdeményezéseket díjazza. A Knorr-Bremse Budapest ezen a versenyen három programmal indult és mindhárom elismerésben részesült. A Junior kategóriában szintén a vállalat „Robotokkal a jövő mérnökeiért” díjazták.

A „Legjobb belső CSR megoldásokért” kategóriában a Lépj velünk! sportkihívás részesült elismerésben, melynek lényege a kollégák egészségmegőrzésének támogatása mellett a mozgássérült társaink segítése volt. A programban a Knorr-Bremse Budapest 145 munkatársa vett részt és összesen 11 200 órát sportoltak együtt, így a Suhanj! Alapítványt több mint 1 millió forinttal támogatta a Knorr-Bremse Budapest.

A zsűri azt is nagyra értékelte, hogy vállalat a társadalmilag fontos ügyekre jól megtervezett és okosan használt belső kommunikációs csatornákon keresztül hívja fel munkatársai figyelmét ezzel is ösztönözve a programokon való részvételt és bevonódást. A legjobb CSR kommunikációért járó díjat a zsűri szerint azzal is kiérdemelte a Knorr-Bremse Budapest, hogy az aktivitásokkal, kampányokkal nemcsak munkavállalóikat, de a társadalom szélesebb körét is érzékenyítette és ösztönözte arra, hogy fontos ügyek mellé álljanak.

Veres László, a Knorr-Bremse Budapest ügyvezető igazgatója elmondta: „Megtiszteltetés számunkra, hogy fontos szakmai díjakkal ismerték el a közösségeink érdekében végzett tevékenységeinket. A Knorr-Bremse Budapest fontos törekvése, hogy a társadalmi felelősségvállalási programokon keresztül is építse a munkavállalói közösséget és növelje a kollégák elköteleződését a jó ügyek mellett.”

„Fontos számunkra, hogy minél több kollégánkat vonjuk be a társadalmilag fontos ügyek támogatásába, ezért edukáljuk, érzékenyítjük is őket. Az eredmények pedig magukért beszélnek, hiszen egyre több önkéntes jelentkezik a programjainkra. Szakmai vezetőként hatalmas öröm látni az elmúlt évek munkájának eredményeit!” – mondta el Kovács Beatrix, a Knorr-Bremse Budapest kommunikációs és CSR igazgatója.

A vállalat Local Care programja a segítségre szoruló közösségeket helyben támogatja. A Knorr-Bremse Budapest CSR programjai is ennek keretében valósulnak meg, és a megszokott adományozási és szponzorációs akciókon túlmutatva tartós együttműködések kialakítását célozzák civil szervezetekkel és egyesületekkel, és a vállalat munkatársainak bevonására épülnek.

Knorr-Bremse

- Hirdetés -

- Hirdetés -

Akár ez is tetszhet