Egyedi fejlesztések a leltározásban

Az irodák a vállalatok vérkeringésének középpontjában állnak, az ezekben elhelyezett tárgyakról törvény szerint köteles a cég a számviteli politika keretében elkészíteni a leltározást, amelyben a tulajdonában és használatában álló eszközökről ad számot. Az Antra ID abban nyújt támogatást, hogy az összes berendezést hatékonyan és pontosan rögzíti a tárgyi berendezések éves leltározása során.

A vállalkozásoknak minden év végén fel kell mérnie a vagyontárgyait és készleteit. Ez nemcsak törvényi kötelezettségük, illetve a mérleg elkészítéséhez szükséges művelet, hanem üzleti érdek is fűződik hozzá.

Leltározás saját fejlesztésű szoftver segítségével

- Hirdetés -

A különböző tárgyak RFID (rádiófrekvenciás) azonosító tageket kapnak, amelyek RFID adatgyűjtővel olvashatók le. A technológia nem igényel közvetlen rálátást az adott tételre, elég csupán a helyiségben elvégezni az információgyűjtési műveletet.

Az ANTRA ID testre szabható MDC (Mobile Data Collector) szoftvere interfészként működik a logisztikai megoldás és a vállalatirányítási rendszer között, valamint a fizikai adatgyűjtés és a leltárszoftver közt. Ehhez a 2006 óta folyamatosan fejlesztett alkalmazáshoz egy autóipari vállalat számára alkotott az Antra ID egy speciális konstrukciót, ahol már RFID technológiát használt.

A pontos azonosítás érdekében

A raktárt elhagyó járműveken szállított anyagok azonosítása volt a feladata az Antra ID-nak, valamint ezen adatok továbbítása a vállalatirányítási rendszerbe. Az autók tetejét egy rádiójeleket kibocsátó címkével látták el. Rendszerük az épületen belül 50 centiméteres pontossággal képes lokalizálni a járműveket. Ezzel meg tudták határozni az adott rakomány pontos helyzetét. De az MDC szoftver könnyen testre szabható, akár egyszerűbb, kisebb volumenű nyilvántartásokra is képes.

Forrás: Antra ID
Gyors és hatékony leltározáshoz

Az Antra ID megoldása gyors és hatékony leltározást eredményez, amely sokoldalú adatgyűjtést biztosít különböző beviteli lehetőségekkel, valamint kifinomult logisztikai folyamatokat. Minden tárgyi eszközhöz vonalkóddal vagy RFID címkével ellátott azonosító kódot rendelnek, amelyet kézi terminál és mobil adatgyűjtő szoftver segítségével rögzítenek. A megszerzett adatokat feldolgozzák, szerkesztik és átküldik a vállalat ERP rendszerébe. Webalapú alkalmazásuk lehetővé teszi az információkhoz való egyszerű hozzáférést bárhonnan az arra jogosult felhasználók számára, és igény szerinti jelentések is készíthetők. Ez segít a leltározási folyamat racionalizálásában, időt és erőforrásokat takarítva meg, amelyek más lényeges feladatokra fordíthatók.

Hogyan zajlik a folyamat?

Először minden tárgyi eszköz vonalkóddal vagy RFID címkével ellátott azonosító kódot kap. Az ezekhez kapcsolódó adatok rögzítése kézi terminállal és az arra telepített mobil adatgyűjtő szoftverrel történik. A különböző forrásokból szerzett információkat feldolgozzák, szerkesztik és továbbítják a vállalat ERP rendszerébe. A webalapú alkalmazás lehetővé teszi, hogy az adatokhoz bárhonnan könnyen hozzáférjenek az arra jogosult felhasználók, illetve igény szerint pedig jelentések is készíthetők.

Antra ID

- Hirdetés -

- Hirdetés -