Együtt az e-mobilitásért és a fenntarthatóságért folytatott versenyben: Nico Rosberg a Jungheinrich márkanagykövete

A Jungheinrich és Nico Rosberg együtt lépnek fel az elektromobilitás és a fenntarthatóság érdekében. A fenntarthatóság mellett elkötelezett vállalkozó, aki a 2016-os év Forma-1 világbajnoka mostantól márkanagykövetként képviseli az intralogisztikai megoldások területén vezető vállalatot.

„Nico Rosberg nemcsak a motorsport ikonikus alakja, hanem csakúgy, mint a Jungheinrich a klímavédelem elősegítését támogató fenntartható technológiák elkötelezett híve és követője.” – nyilatkozta Dr. Lars Brzoska, a Jungheinrich AG igazgatótanácsának elnöke.

Az egykori Forma-1 versenyző a Greentech Fesztivál egyik alapítója, amely a mobilitás, az élelmezés, a mezőgazdaság, a pénzügyek, a divat és az energia területén jövőbemutató technológiák globális platformja. Nico Rosberg Forma-1-es versenyzéstől való visszavonulását követően kiemelt pártfogója lett az elektromobilitásnak és a fenntartható vállalkozási tevékenységeknek. „Új jövőképre  és smart-technológiákra van szükségünk bolygónk megmentése érdekében. Ilyen például a villamosítás arányának növelése, valamint a szén-dioxid kibocsátás csökkentése a gazdaság minden területén – mindenek előtt azonban a mobilitásban” – hangsúlyozta Nico Rosberg. „Az elektromobilitás további népszerűsítése érdekében szállok versenybe a Jungheinrich-el együtt.”

- Hirdetés -

A Jungheinrich megalapítása óta az elektromobilitás elkötelezett híve és úttörő szerepet játszik a lítiumion-technológia alkalmazása terén. Pontosan tíz évvel ezelőtt a Jungheinrich az anyagmozgató gépek gyártói között elsőként mutatta be a szériagyártásban készülő, lítiumion akkumulátorral szerelt targoncáját.

„Fenntarthatóan akarunk értéket teremteni – ez a közös cél vezérli a Jungheinrich-et és Nico Rosberget” – emelte ki Dr. Lars Brzoska. „Nico Rosberg személyében testesíti meg ez irányú elköteleződésünket és munkákat. Közösen gondolunk ki ötleteket, dolgozunk megoldásokon és alkalmazásokon a villamosítás, az energiahatékonyság és a fenntarthatóság érdekében, hogy megmutassuk, milyen lehetőségek vannak a jövő raktárában. Új márkanagykövetünkkel, Nico Rosberggel ezt az elköteleződést fogjuk még hangsúlyosabban munkánk középpontjába állítani partnereink és a nyilvánosság számára.”

Jungheinrich / NEW technology

Akár ez is tetszhet