- Hirdetés -

- Hirdetés -

Hazánkban is elindul a live stream shopping szolgáltatás

- Hirdetés -

A Rex Kutyaotthon Alapítvány jótékonysági adománygyűjtésével startol hazánkban a már Kínában és az USA-ban dollármilliárdos üzleti modell, az élő értékesítés.

A smuc.io magyar startup, az élő értékesítési megoldás bevezetéséhez olyan kampányt tervezett, amellyel nem csak a technológiát szemlélteti, hanem egy jó ügyet is támogat. A Rex Kutyaotthon Alapítvány live shopping-műsorában az adott kutya igényeinek megfelelően jelennek meg különböző termékek, melyek megvásárlásával a néző közvetlenül tudja támogatni a neki szimpatikus kutyát. Mindez nem egy külső csatornán, hanem a kampány saját oldalába integráltan jelenik meg, és így 100%-osan felhasználhatóak lesznek az értékesítés során gyűjthető adatok.

December 12-én, vasárnap 14.00 órától a www.rexpendables.hu oldalán élő, online közvetítésben mutatkoznak be a kutyaotthon lakói, akiknek a nézők azonnal a videó felületén tudnak számos nélkülözhetetlen dolgokat vásárolni. Olyan tételek közül lehet választani, mint az orvosi ellátás, kutyaeledel, játék, kutya kozmetika, illetve egy-egy téglajegy megvásárlásával, a 30 éves jubileum alkalmából, a Rex Állatszigetre tervezett Felelős Állattartás Házának megépüléséhez is hozzájárulhat a néző.

A közvetítés alatt nemcsak megnézhető és kipróbálható a közeljövő online értékesítését várhatóan egyre jobban meghatározó megoldás, hanem a Rex Kutyaotthon Alapítvány állatai is támogathatók.

A koronavírus-járvány miatt megváltozott fogyasztói igények és az ebből fakadó iparági változások óriási lökést adtak az élő online videók forgalmának. A járvány kitörésekor egyetlen hét alatt megduplázódott a Facebook és Instagram live-ok nézettsége. A legismertebb, élő videókra épülő platform, a Twitch napi egyedi látogatóinak száma 15 millió, ebből ötszáz-ezer felhasználó élő adást is indít.2

A Kínában és az Egyesült Államokban többszáz milliárd dolláros üzletnek számító live stream shopping népszerűsége világszerte folyamatosan nő, amely a 2017-2022-es időszakot vizsgálva várhatóan 15-szörösére emelkedik, ami a teljes internetes forgalom 17%-át adja.3  Sikere abból fakad, hogy a vásárlás gyors, könnyed, és a hagyományos e-kereskedelemnél sokkal személyesebbnek tartják a felhasználók.

  1. https://about.fb.com/news/2020/03/keeping-our-apps-stable-during-covid-19/
  2. https://venturebeat.com/2019/12/03/kevin-lin-interview-how-twitch-became-huge-but-still-misses-ninja/
  3. https://twiki.cern.ch/twiki/pub/HEPIX/TechwatchNetwork/HtwNetworkDocuments/white-paper-c11-741490.pdf
Akár ez is tetszhet