Ki nyerte az Employer Branding Award 2019 különdíját?

A független zsűri döntése alapján a Continental budaörsi irodája, a Continental Hungaria Kft. nyerte el az MPRSZ által meghirdetett Employer Branding 2019 különdíját a közepes méretű vállalatok kategóriájában, a „ContiCafe” elnevezésű projektjével.

A ContiCafe a tabu témák ledöntéséről szól egy szervezeten belül, ugyanis a technológiai vállalat hisz abban, hogy egy kreatív tér teremtésével a szőnyeg alá söpört problémák megbeszélhetők. Sok diszfunkcionális energia működik egy szervezetben, melyek negatívan hatnak a teljesítményre, így a projekttel a céljuk nem kisebb volt, mint csökkenteni ezeket a negatív energiákat egy őszinte, nyitott szervezeten belüli párbeszéddel.

„Mindenekelőtt köszönetet szeretnék mondani kollégáimnak, mert mindig nyitottak és aktívak, hogy együttműködjenek olyan belső tevékenységekben, mint a ContiCafe és hasonló kezdeményezések. Ez a szervezetünk fejlődésének egyik kulcsa annak érdekében, hogy továbbra is sikeres és fenntartható maradjon. Az is fontos, hogy vállalati kultúránk és vezetői filozófiánk támogató azon befektetések vonatkozásában, hogy időt és erőfeszítést tegyünk a szervezeti és személyes fejlesztésekbe. A kollégáink a vállalat értékei, és az értékek értéket teremtenek”- tette hozzá Kapin Krisztina, a budaörsi Continental Hungaria Kft. HR vezetője.

- Hirdetés -

Continental