- Hirdetés -

- Hirdetés -

SSI SCHÄFER mindig egy lépéssel előrébb

Az egyre növekvő e-kereskedelmi üzlet egyre inkább magától értetődővé teszi, hogy bárhol és bármikor vásárolhassunk árukat. Ez a vásárlói elvárás azt jelenti, hogy a kiskereskedőknek nemcsak a napi és szezonális üzleti tevékenységekre kell felkészülniük, hanem a hirtelen és kiszámíthatatlan keresletingadozásokra is. Az ellátás biztosításához megfelelő folyamatok és olyan logisztikai technológia szükséges, amelyek biztosítják a fenti elvárások maximális teljesítését.

Ezek közé tartoznak: megelőző szolgáltatások, amelyek magas szintű rendszervédelmet kínálnak, akár távfelügyeleti rendszerben is. Az aktív szolgáltatások, amelyek gyors és megbízható, 24/7 hibaelhárítást nyújtanak.

Megelőző szolgáltatások a rendszer maximális rendelkezésre állása érdekében

Szolgáltatásainkkal kihasználjuk a digitalizálás adta lehetőségeket. Az aktív szolgáltatás, amelyben az alkatrészeket csak szükség esetén cserélik vagy javítják, egyre inkább áttér a megelőző szolgáltatásra. A megelőző karbantartási intézkedések, például a kopó alkatrészek cseréje, a futási időtől vagy a kapcsolási ciklusoktól függően, magas szintű rendszervédelmet nyújtanak, és a lehető legrövidebbre korlátozzák a rendszer leállási idejét. A Karbantartás 4.0 szempontjából az SSI SCHÄFER számítógépes karbantartás kezelő rendszerét (CMMS: COMPUTERIZED MAINTENANCE MANAGEMENT SYSTEM) használjuk az összes karbantartási intézkedés digitális tervezéséhez, vezérléséhez és végrehajtásához. A megoldás alapvető eleme a CMMS alkalmazása.

A rendszer a világhálón kapcsolódva vonal és QR kódokkal azonosítja a rendszerelemeket és kap információt a működésükről, valamint okostelefonokon keresztül a helyszínen a szerviztechnikusok számára is információt szolgáltat. A megismert adatok alapján a karbantartás menedzser megelőző intézkedéseket tervez a rendszerben. A CMMS alkalmazás szinkronizálása után a szerviztechnikusok okostelefon vagy táblagép segítségével közvetlenül a rendszerben szerkeszthetik és dokumentálhatják a tervezett tevékenységeket, és szinkronizálhatják a rendszert a kapott adatokkal. A nagy mennyiségű adat jó alapot nyújt további elemzésekhez és értékelésekhez a konkrét karbantartási intervallumok, a jövőbeni megelőző tevékenységek tervezéséhez és a karbantartási folyamatok folyamatos optimalizálásához és a termékfejlesztéshez. Az esetleges zavarokat tehát proaktív cselekvéssel folyamatosan megakadályozzák.

Távkarbantartás. Reagáljon valós időben kibővített támogatással

Amikor rövid időn belül kell reagálni és beavatkozni, akkor a „24/7”, a hét minden napján elérhető támogatásunkkal ügyfeleink rendelkezésére állunk. A helyszíni szolgáltatás mellett SSI SCHÄFER bővített támogatást kínálunk. A távkarbantartás ezen formáját rugalmas megoldás jellemzi, amely döntő mértékben hozzájárulhat ügyfeleink sikeréhez még utazási korlátozások idején is. Az SSI SCHÄFER kiterjesztett támogatása mobil valós idejű videókommunikációs rendszerként megfelel a hatékony hibaelhárítási és javítási munkák összes követelményének. A helyszínen működő technikus aktiválja a rendszert, és röviddel ezután csatlakozik szervizközpontunkhoz. A műveletet késedelem nélkül továbbítják, így a hibaelhárítás azonnal elindítható a hang- és videótámogatásnak köszönhetően. Az egyszerű alkalmazás és a valós idejű közvetlen kommunikáció elkerüli a kommunikációs félreértéseket és az időeltolódások miatti hosszabb válaszidőket. Ez lehetővé teszi a részletesebb hibadiagnosztikát, az interaktív munkafolyamatokat és a rendszerek magas rendelkezésre állását a minimális leállásoknak köszönhetően. A meghibásodások jobban, rugalmasabban és gyorsabban megszüntethetők, ami időt és pénzt takarít meg.

Rendszerhatékonyság növelése célzott modernizációval

Logisztikai beruházások során előre tervezünk ügyfeleinkkel. A “Növekedj, ahogy haladsz!” mottó szerint olyan megoldásokat kínálunk, amelyek együtt növekednek az elvárásokkal, és jelentősen meghosszabbítják a rendszer élettartamát. A lehetséges automatizálás vagy bővítések tervezésével a kezdetektől biztosítjuk a szükséges méretezhetőséget és rugalmasságot.

A középpontban a lehető legnagyobb rendszer-, és energiahatékonyság áll. Szolgáltatásainkkal mind a saját, mind a harmadik féltől származó rendszereket a legkorszerűbb szintre emeljük, melyekkel a teljesítmény akár 60% -kal is nőhet.

SSI SCHÄFER

A cikk eredetileg a NEW technology magazin 1. számában jelent meg.

Akár ez is tetszhet