Száz év siker – a DURABLE hosszútávra tervez

Százéves jubileumát ünnepelte a DURABLE. A cég hosszú ideje nyújt megbízható megoldásokat, sikerük kulcsát az ügyfelek igényéhez igazított kínálat biztosítja. Oliver Dietrich-vel, a DURABLE export igazgatójával beszélgetett a NEW technology csapata.

Százéves a Durable. Hogyan ünnepelték ezt a rendkívüli jubileumot?

Nagyon büszkék vagyunk a századik születésnapunkra, ezt úgy ünnepeltük, mint egy közepes méretű családi vállalkozás, a koronavírus-járvány miatt. Nagyobb terveink voltak ezzel kapcsolatban, de az élet közbeszólt. Jelenleg a bepótlásán gondolkozunk.

- Hirdetés -

Mi volt a vállalat első terméke?

A DURABLE 1920-ban alakult, akkor a vállalat fémcímkéket gyártott, ami mára már teljesen eltűnt a mindennapi életből és így a gyártásból is. Termékeinket mindig az adott kor szerint fejlesztettük, nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy minél innovatívabb termékeket gyártsunk, melyek támogatják az emberek mindennapi munkavégzését. 1959-ben mutattuk be például a DURACLIP® klip mappát, ami azóta is töretlen sikernek örvend a lyukasztás nélküli lefűzés területén, de majd minden évtizedben újabb termék családdal bővítettük kínálatunkat. Az idei évben például a monitor tartó karjaink kerültek bemutatásra.

Mi volt az a momentum, amikor felismerték, hogy a DURABLE egy globális vállalat lehet?

1980-ban Angliában és Svédországban alapítottuk meg az első külföldi leányvállalatainkat. Ez volt a kezdőlépés. Időközben számos leányvállalat alakult és működik Európa- és világszerte. Észrevettük, hogy termékeink globális szinten keresettek, mivel speciális és átfogó megoldásokat biztosítunk. Számunkra mindig fontos volt, hogy megbízható és felelősségteljes partnereket találjunk.

A vállalatok sokszor nem tudják megjósolni a jövőjüket, és gyakran már a kezdeti nehézségek hatására megszűnnek. A DURABLE azonban sikeres cég maradt, mi az oka ennek?

Az egyik fő erősségünk az, hogy innovatívak vagyunk, és gyorsan reagálunk az új trendekre. Mindig az ügyfeleink kívánságaira koncentrálunk, illetve a piaci lehetőségeket idejében érzékeljük, és a megfelelő reakciót adjuk rá. Csak azok élik túl a válságokat, háborúkat, akik kellőképpen rugalmasak. A növekedés sebessége pedig fokozódik.

Hogyan reagált a DURABLE a COVID-19 okozta krízishelyzetre?

A DURAFRAME segítségével egy olyan terméket szállíthatunk az ügyfeleinknek, amely segíti őket a higiéniai intézkedések betartásában. Ez egy olyan termék a portfóliónkban, amelyet sok éven keresztül sikeresen árusítottunk, ám a jelenlegi helyzetben új feladatot kapott. A termékhez ingyenesen letölthető sablonokat, ún. „járványügyi táblákat” kínálunk az ügyfelek számára, így a termék COVID-19 okozta egészségügyi előírások betartasára, a vevők tájékoztatása rendkívül egyszerűvé válik a felhasználók számára.

Ezenfelül rendkívül rövid idő alatt számos olyan terméket fejlesztettünk ki, amelyekkel támogatják a vírussal szembeni harcot. Ezek mindenkinek a segítségére lesznek a jelenlegi helyzetben. Például az arcpajzs, mely amellett, hogy nagyobb védelmet nyújt, mint egy szájmaszk, hiszen a szemünket is védi, egyúttal láthatóvá teszi az arcunkat is, mely olyan területeken, ahol emberekkel foglalkoznak véleményem szerint elengedhetetlen. Ráadásul figyelmet fordítunk a megfelelő igazolások beszerzésre, az arcpajzsunk is CE minősített. Ezek mellett fejlesztettünk egy visszaszedhető padlójelölő családot, a megfelelő motívumokkal, így amíg a vírus velünk van, a felhasználók egyértelműen tudnak kommunikálni, a járvány végeztével pedig könnyedén visszaállíthatják az eredeti állapotokat. És még folytathatnám a sort a kézfertőtlenítő adagoló állványainkon át a megnövelt méretű névtáblákig…

Ha nem is a következő száz évre, de mik a kilátások a jövőre nézve?

Jelenleg alapvetően a globális járvány alakítja a tevékenységeinket, valamint az új termékek és megoldások fejlesztésére koncentrálunk. Ennek ellenére nem szabad megfeledkeznünk a fő tendenciákról. A digitalizáció, a fenntarthatóság és a környezetvédelem a jövőnk záloga, ezek nélkül az egészség, a mobilitás és az individualizáció nem valósulhat meg az elképzeléseink szerint. A DURABLE mindent megtesz annak érdekében, hogy továbbra is megfelelő megoldásokat és termékeket fejlesszen ki az ügyfelek elégedettsége érdekében.

Némethi Botond, NEW technology magazin

- Hirdetés -

- Hirdetés -

Akár ez is tetszhet