TECHference: akár több száz melléket is kezel a virtuális telefonközpont

Többek között call center modullal és videóhívások kezelésével is elbíró szolgálatást mutatott be az év ipari konferenciáján az Opennetworks Kft. A cég saját fejlesztésű, felhőalapú telekommunikációs rendszere tovább emeli a még mindig modern és kedvelt IP-telefonszolgáltatások színvonalát.

Az Opennetworks Kft. felhőalapú telekommunikációs szolgáltatásai a legújabb termékek a cég 15 éves történetében. A távközlési szolgáltatók között töltött másfél évtized arra sarkallta őket, hogy professzionális, mégis szerethető telekommunikációs vállalatként vegyék fel a versenyt a piacvezetőkkel.

A COVID alatt olyan megoldásokkal álltak elő, amelyek létfontosságú munkafolyamatokat tettek lehetségessé – távolról is. A jelenleg napi tízezer felhasználót kiszolgáló cég egyik legfrissebb fejlesztése a VIPeX virtuális alközpont, amely számtalan előnyös tulajdonsága mellett call center modult kapott, és videóhívásokat is hatékonyan kezel. A pandémia időszakában új értelmet nyertek a távmunkát támogató rendszereik is, hiszen egységes kommunikációs platformon (pl. Bria Enterprise) kínálnak bárhonnan, bármilyen eszközről (számítógép, mobil, böngésző) és hálózatról elérhető kollaborációs eszközöket vagy akár 200 résztvevős konferenciákat.

A vállalat úgy dolgozta ki a virtuális szolgáltatásokat, hogy azok a felhasználók ügyfeleinél ne igényeljék azonos platform meglétét. Nem mintha nehéz lenne őket telepíteni: az Opennetworks akár néhány nap alatt bevezeti a kért szolgáltatást, a lehető legköltséghatékonyabb módon és havi díjas működéssel.

Gábor János, Okosipar.hu