A Sandvik Coromant új márkaidentitást alakít ki

Annak érdekében, hogy tükrözze az innováció és a fenntartható fejlődés iránti elkötelezettségét, a Sandvik Coromant új márkaidentitást alakít ki. Az új identitás szerves része Manufacturing Wellness nevezett szemléletmód, amely kiemeli a környezetüket pozitívan befolyásoló, rugalmas, virágzó, fenntartható gyártók létrehozásának jelentőségét. 

Felismerve iparágának folyamatosan változó helyzetét, a Sandvik Coromant stratégiailag átalakította működését az elmúlt években, hangsúlyozva az alkalmazott tudást és a legmodernebb képességeket.

A Sandvik Coromantot a mérnöki munka és a problémamegoldás iránti közös szenvedély hajtja, ügyfeleivel és partnereivel együtt törekszik az innovációra és a fejlesztésekre. Az együttműködésnek és a fejlődésnek ez a szelleme inspirálta az új márkaidentitás kialakítását, amely a mai és a jövőbeli digitális igényekhez igazodik, és amely magában foglalja egy tágabb megközelítés és a széles körű kínálat elvét.

- Hirdetés -

„Szilárd meggyőződésünk, hogy a siker nem csak az üzleti eredményekben, hanem a közösségeinkre és a világra gyakorolt pozitív hatásunkban is mérhető. Olyan identitás elérését tűztük ki célul, amely mindezt, valamint szervezetünk értékeinek és törekvéseinek lényegét is tükrözi”, magyarázza Helen Blomqvist, a Sandvik Coromant elnöke.

A Sandvik Coromant páratlan támogatást nyújt, és üzleti partnereit a helyes gyártási gyakorlatokhoz és a fenntartható vállalkozások létrehozásához szükséges ismeretekkel és fejlett technológiával látja el.

Manufacturing Wellness szemlélet jellemzi a stabil és sikeres gyártási vállalkozásokat, amelyek nemcsak a saját tevékenységük sikerére összpontosítanak, hanem pozitívan járulnak hozzá az egyénekhez és a társadalomhoz is.

„Manufacturing wellness iránytűként szolgál, amely egy olyan jövő felé vezet minket, ahol a rugalmas, virágzó vállalkozások és a fenntarthatóság kéz a kézben járnak. Ennek a megközelítésnek az elfogadásával a Sandvik Coromant célja a helyes gyártási gyakorlatok terének kialakítása és a fenntartható vállalkozások fejlődésének elősegítése”, folytatja Helen.

A Sandvik Coromant márkát hordozó kapcsolattartási pontok, mint például a weboldal, a hírlevelek, a létesítmények és a Sandvik Coromant központok, valamint az összes csomagolás fokozatosan frissül az új arculattal.

Sandvik Coromant