A Seco elfogadja a változást, miközben a jövőre vonatkozó márkaváltást is folytat

A Seco, a fémforgácsolási megoldások egyik vezető globális szolgáltatója, most indította el drasztikusan frissített vizuális identitását és hosszú távú márkastratégiáját. A vállalat ezt az első lépésként írja le a nagy lépések sorozatában, mivel a vállalkozás az iparági innováció, a hatékonyság és a fenntarthatóság vezető globális neveként pozicionálja magát.

Az új márka tegnap életbe lépett, majd egy sor bevezetési tevékenység követi, például rendezvények, kampányok, termékbevezetések és új szolgáltatásokkal kapcsolatos bejelentések. A régi logó sok örökséget tartalmazott, és ez a frissítés lehet az, amit az emberek először észrevesznek az új márkajelzéssel. Az új logó a régi logó evolúciója, amely az ikonikus színekre épül, mivel a világos és pozitív a Seconak hatalmas része.

Mivel munkánk nagy része az innováció élvonalában történik, azt akartuk, hogy az új márkánk is élvonalbeli legyen, tiszta, modern és készen álljon a jövőre. Mindannyian nagyon izgatottak vagyunk, hogy megoszthatjuk ezt a világgal, és alig várjuk, hogy halljuk az emberek véleményét. Még sok minden vár ránk, mondja Bettina Palmen” – a Seco márkamenedzsere.

- Hirdetés -

„Az új látványtervezés csak a kezdete az izgalmas utazásunknak. Ezzel párhuzamosan termékkínálatunk új szolgáltatásokkal és digitális megoldásokkal bővül, amelyek megfelelnek az új, kihívást jelentő ügyféligényeknek. Nagyon izgatott vagyok, hogy üzletünknek ez a része növekedni fog, mivel ez tökéletesen mutatja a jövő iránti elkötelezettségünket. Vállalkozásként óriási lépéseket teszünk, és ma izgatottan várjuk, hogy megoszthassuk az egyiket – az új márkajelzésünket” – mondta Stefan Steenstrup, a Seco elnöke.

Seco