Nagyot lépett a May Mobility az önvezető technológia „élesítése” felé

A May Mobility önvezetőjármű-fejlesztő kiadta legújabb szoftverét, amely „érzékelhető minőségi változással” kecsegtet úgy járműfunkciók, mint utasélmény terén, és biztosítja, hogy az utazások „komfortja jelentősen javuljon”, ígéri a cég. A szóban forgó frissítés a vállalat hamarosan megjelenő, teljesen automatizált, vezető nélküli szoftverének alapja, egyben előrevetíti, hogy a May Mobility átáll a kizárólag utasokra fókuszáló működésre – írja a roboticsandautomationnews.com.

A May Mobility célja, hogy a közlekedést fenntarthatóbbá, biztonságosabbá, elérhetőbbé tegye mindenki számára egy, a való világban is jól működő, minőségi, autonóm járműtechnológia létrehozásával – olvasható a gyártói hitvallás a vállalat hivatalos felületén, amelynek szóban forgó frissítései az általános utaskényelmet, az utazás hatékonyságát és biztonságát javítják. A May Mobility ugyanis elkötelezett az önvezető járműveken a legkényelmesebb élmény megvalósítása mellett.

A cég szolgáltatásai már több amerikai városban kipróbálhatók, Ann Arborban, Arlingtonban, Grand Rapidsben és Sun City-ben. Ehhez a listához az év végéig, jövő év elejéig további telepítések csatlakozhatnak.

- Hirdetés -

Edwin Olson, a May Mobility vezérigazgatója és társalapítója azt mondja: „További izgalmas lépésekkel készülünk technológiánk fejlesztése érdekében. Aktuális frissítésünkkel nagyot léptünk az általunk meghatározott utaskiszolgálási minőség felé. Ezek a fejlesztések tovább erősítik azon elkötelezettségünket is, hogy olyan kereskedelmileg életképes szolgáltatást nyújtsunk, amely a legjobban alkalmas azon közösségek kiszolgálására, ahol működünk.”

Az újonnan kiadott frissítés a vállalat által szabadalmaztatott MPDM autonómia platform teljes egészének fejlesztését magába foglalja. Mint azt a vállalat korábban bemutatta, az említett platform permanens adatfolyamot használ másodpercenként több ezer szimuláció futtatásához, lehetővé téve a közlekedés minden pillanatában a potenciális veszélyek előrejelzését és a legbiztonságosabb cselekvési mód kiválasztását. Az MPDM nemcsak azt számítja ki, hogy mit tehetnek az autók, gyalogosok és más dinamikus tényezők, hanem azt is, hogy ezek a tevékenységek hogyan hatnak egymásra és hogyan változhatnak. Ettől válik a rendszer alkalmassá arra, hogy a lehetséges közlekedési körülmények teljes arzenálját kezelje „élesben” is. A platform újításai közé tartoznak:

  • Az utaskényelemmel kapcsolatos mutatók javítása, ideértve az emberivel megegyező interakciókat, amelyek tovább fokozzák az egyébként is minőségi vezetést.
  • Az útiterv hatékonyságának fejlesztése, autópályák mellett főutak bevonásával.
  • Fejlesztett tele-asszisztens szolgáltatás, amely garantálja, hogy a jármű komplex helyzetekben emberi irányítással, koordinációval létesítsen kapcsolatot.
  • Mozgó tárgy nagyobb távolságról történő azonosítása.
  • Egyenletesebb, kellemesebb, kényelmesebb utazás akár zsúfolt környezetben is.

A May Mobility álláspontja szerint a bemutatott fejlesztések biztosítják korábban ismertetett szándékukat, nevezetesen, hogy 2023 végéig elindítsák első, vezető nélküli, teljesen automatizált szolgáltatásukat.

Vörös István, Okosipar.hu

- Hirdetés -

- Hirdetés -