Sikeresebb az új termék, ha az első lépéstől tudatosan készítjük fel a piacra

Az ötlettől a megvalósításig vezető út hosszú és fáradtságos – ennek ellenére nem mindig hozza a tőle elvárt sikert. A CAD-TERV arra kínált alternatívát a TECHference-en, hogy hogyan lehet profi, alapos előkészítéssel piacéretté varázsolni egy új terméket.

Nadj István, a CAD-TERV Mérnöki Kft. ügyvezető igazgatója emlékeztetett: vállalata néhány éve elnyerte a dizájn szakmák Oscar-díjának számító Red Dot Design Awardot, amit a pályázók csupán egy százaléka képes megszerezni. Az elismerésig vezető út tanulságait egy a termékfejlesztések sikerkritériumairól szóló előadásban összegezte.

„Arra hívtam fel a figyelmet, hogy ha egyszer termékfejlesztésbe kezdünk, akkor azt ne bagatellizáljuk el, hanem vegyük komolyan, és alaposan nézzük meg, hogy melyek azok a szempontok, amelyeket rögtön az alapoknál érdemes megfogni! Mi, profi csapatként már az út elején felállítjuk a megfelelő szempontokat: ha valakinek új termékötlete van, segítünk neki olyan irányba állni, ami egy sorozatgyártásra érett, piacérett termékhez vezet.”

- Hirdetés -

Mint mondta, már harmadik éve kiállítói és arany fokozatú támogatói a TECHference-nek. Szívesen járnak vissza, mert a témakínálat és a felhozatal nagyon szerencsés „technológiai vegyesfelvágottat” eredményez, így aki technológiai innovációkban naprakész akar maradni, annak itt a helye.

„Ez a konferencia szerintem arra jött létre és azért fontos, hogy sok aspektusból bemutathassuk a munkánkat, hiszen elég sok forgalmazó van a piacon, rengeteg termékkel, és jó, ha látja a közönség, hogy egy-egy ilyen termék mögött milyen munka van. Ha pedig valaki arra adja a fejét, hogy saját terméket fejlesszen, az értse és tudja, hogy mire kell odafigyelnie.”

TECHference Ipari Konferencia